Rozvoj organizácií
Organizácie a biznis tvoria ľudia.
Psychofonetika je metóda, ktorá pomáha objaviť hlbší potenciál ľudskej práce – príležitosť pre profesionálny, sociálny a osobnostný rozvoj pracovníkov a pre budovanie efektívne fungujúcej komunity.
pripravuje kvalifikovaných ľudí pracovať samostatne ako nezávislí profesionálni kouči, counsellori a tréneri v súkromnej praxi, prípadne prehlbuje schopnosti vedenia iných ľudí, komunikácie, riešenia konfliktov… Tento upgrade “People skills” je možné využiť na všetkých vedúcich pozíciach, na zlepšenie pracovnej klímy v kolektíve ako aj v personalistike.
V práci ľudia trávia väčšinu svojho života, svoje najlepšie dni a roky. To, čo majú produkovať, ich spája – vytvárajú spoločenstvá, tímy, priateľstvá, spoločné životné cesty. Poskytuje však práca aj príležitosť rozvíjať sa, rásť ako ľudia a ako spoločenstvo?
Ak chcete riadiť podnik, organizáciu alebo komunitu, musíte riadiť ľudí, ich vzťahy a osobný rozvoj, nielen služby, ktoré produkujete. Ľudia nie sú zdroje, ľudia majú potenciálne zdroje. Na mobilizáciu hlbokých zdrojov pracovníka – musí byť zapojený ako celá ľudská bytosť. Práca sa musí stať príležitosťou na sebavyjadrenie a rozvoj na všetkých úrovniach. Nejde iba o financie a kariéru. Pretože najhlbšou snahou ľudských bytostí – vedome alebo nevedome – je rast a vyvoj – po celý život.
Psychofonetika ponúka množstvo zručností, ktoré sú nevyhnutné pre holistické riadenie ľudí a ich zdrojov. Psychofonetické poradenstvo
7 CC – „7 Conditions Consultancy“
a jeho tréningový program
“Humanizácia pracoviska”
školí manažérov a tímy v 7 rôznych kompetenciách, ktoré môžu transformovať prácu na príležitosť osobného a sociálneho rozvoja na všetkých úrovniach.
Tieto kompetencie sú:
- Intuitívna starostlivosť o blaho jednotlivca a kolektívu;
- Metodická empatia a komunikačné schopnosti v tíme. Tie sa potom stávajú životnou zručnosťou, ktorú si môžu vziať so sebou domov;
- Sebamanažment vrátane zvládania stresu a kontroly vyhorenia;
- Rešpektovanie vlastnej reality a reality ostatných, vytváranie schopností na riešenie konfliktov, mediáciu, vedomé hranice a vedomé vzťahy;
- Zodpovedný a jasný rozhodovací proces a schopnosť konať podľa rozhodnutí, individuálne a kolektívne;
- Rozvíjanie vďačnosti a uznania ľudí ako kolektívnej kultúry, čo vytvára jasnosť a udržateľnosť kolektívnej atmosféry;
- Konzistentnosť charakteru, hodnôt, štandardov, zmlúv, politiky férovosti – ktorá vytvára konzistentnú značku, dôveru a oddanosť jednotlivcov voči kolektívu
Tieto štandardy sú základom procesov vo všetkých úrovniach:
- koučingu pre jednotlivých manažérov a pracovníkov;
- upgrade tímovej práce na pracovisku;
- profesionálne holistické koučingové školenie pre manažérov aj pracovníkov.