Vyhľadať
Close this search box.

Graham Kennish

Som učiteľom prírodných vied na vyššej (strednej) škole už 45 rokov av súčasnosti som peripatický, chodím na bloky hlavných lekcií z chémie a biológie na 6 školách v Spojenom kráľovstve, a mentorujem kolegov. 10 rokov som organizoval vzdelávací kurz pre učiteľov prírodných vied.

Vyštudoval som Psychofonetiku a keď navštevujem školy a školenia, ponúkam individuálne stretnutia a prezentujem to s antropozofiou, ktorá sa za tým skrýva, na stretnutiach učiteľov. V priebehu 4 rokov som absolvoval viac ako 75 stretnutí s viac ako 40 kolegami, študentmi a rodičmi v siedmich školách v Spojenom kráľovstve a získal som veľmi pozitívne ohlasy s niektorými okamžitými a významnými zmenami vo vzťahu učiteľov k triedam, k jednotlivým deťom, ich kolegom a k rodičom.

Učitelia môžu využiť Psychofonetiku na lepšie zvládnutie zložitých situácií, či už v triede, s konkrétnymi deťmi, rodičmi alebo kolegami, ako aj na posilnenie svojej meditačnej praxe. Videl som to ako skutočný zlom vo vývoji učiteľa, ako aj pokračujúcu metódu sebapodpory.
Jedno stretnutie trvá niečo vyše hodiny, z ktorej učiteľ vzíde s praktickým „nástrojom“, ktorý si sám vytvorí a prinesie praktický výsledok na použitie ako každodennú prax.

Psychofonetika nie je len pevne zakotvená v antropozofii, ale umožňuje učiteľom využívať práve tie schopnosti, ktorými sa pripravujú na každodenné používanie pre deti a pri vyučovaní.

Veľmi dúfam, že sa Psychofonetika dostane do širšieho povedomia a používania na našich školách a môžem ju úplne odporučiť.